dilluns, 2 de novembre del 2015

La companyia russa de l'avió sinistrat al Sinaí diu que l'avió va caure per una acció externa

TRAGÈDIA AÈRIA

La companyia russa de l'avió sinistrat al Sinaí diu que l'avió va caure per una acció externa

Aquestes són les 10 dades que es coneixen de la tragèdia de l'Airbus A321 de la companyia Kogalymavia

Un impacte va causar el sinistre al Sinaí.
EL PERIODICO
MARGARYTA YAKOVENKO / BARCELONA
Dilluns, 2 de novembre del 2015 - 19.29 h
El 31 d'octubre l'avió Airbus A321 de la comapanyia Kogalymavia sortia de Xarm al-Xeikh (Egipte) amb destí a Sant Petersburg (Rússia). L'avió mai va arribar al seu destí ja que va començar a destruir-se als 20 minuts de vol i va caure al desert del Sinaí. A bord viatjaven 224 persones. Cap supervivent.
Rússia segueix investigant la causa del sinistre mentre que els familiars comencen a rebre els primers cossos de les víctimes. Aquestes són les últimes dades de la tragèdia.
1 / La companyia russa Kogalymavia, a la qual pertanyia l'avió, considera que l'única causa de l'accident és una acció externa. "L'única explicació de la causa de l'accident és un efecte mecànic sobre l'aparell", ha declarat el director de la campanyia del treball aeri Aleksander Smirnov.
2 / Segons Kogalymavia, no existeix cap fallada tècnica que pugui haver donat com a resultat la desintegració de l'avió durant el vol. La companyia també ha revelat que els motors de l'avió van ser revisats el 26 d'octubre. No es va trobar cap problema.
3 / L'avió es va enlairar de Xarm al-Xeikh a les 4:51 hora local. Als 20 minuts, l'avió estava a una altura de 10.000 metres i volava amb una velocitat de 748 quilòmetres per hora. En els següents minuts, la velocitat de l'avió baixa bruscament i se situa en els 341 quilòmetres per hora i en uns instants torna a baixar fins als 172 quilòmetres. A aquesta velocitat és impossible el vol. Es registra un violent descens.
4 / Abans de desaparèixer dels radars l'avió baixava a 2 quilòmetres per minut. En realitat, això no es pot considerar un descens sinó una caiguda.
5 / La caiguda es va iniciar quan la cua es va desprendre de l'aparell enmig del vol. Encara es desconeixen els motius del despreniment. La resta del fuselatge va caure i es va escampar en petits fragments. La part davantera i les ales de l'avió seguien sencers quan es van estavellar contra el terra. En el moment de l'impacte es van incendiar les ales perquè és allà on es guarda el combustible.
6 / Una de les incògnites de l'accident és la troballa de parts de titani del fuselatge carbonitzades. La televisió russa Rossiya 24 informa que, segons els experts, el titani no s'ha de cremar.
7 / La tripulació del vol no va realitzar cap contacte amb terra per informar sobre qualsevol incidència.
8 / Aquest matí ha arribat un avió a Sant Petersburg amb 140 cossos. Aquesta tarda es preveu l'arribada d'un altre avió amb més cossos.
9 / Aleksander Agaeonov, director del departament d'incendis i salvament del Servei d'Emergències del Ministeri rus, ha declarat que s'han trobat més de 20 fragments de les pertinences dels passatgers i 12 fragments del fuselatge de l'avió. La recerca de les restes s'estén en una àrea de 20 quilòmetres quadrats.
10 / La lectura de les caixes negres encara no ha sigut iniciada. Drons ajuden en la recerca de les restes de l'accident.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada